REGULAMIN ZAKŁADÓW WZAJEMNYCH URZĄDZANYCH PRZEZ BUKMACHERSKA Sp. z o.o. PRZEZ INTERNET

Regulamin określa zasady urządzania przez BUKMACHERSKA Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie zakładów wzajemnych bukmacherskich i jest wprowadzany na podstawie art. 60 ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych.

§1 Definicje

1. Gracz – zarejestrowany w ramach Konta tymczasowego lub Konta stałego uczestnik Zakładów posiadający dostęp do aplikacji umożliwiającej zawieranie Zakładów oraz posiadający Konto.

2. Komunikaty – wiążące dla Gracza i Spółki komunikaty informacyjne, zamieszczane na Stronie Internetowej, zawierające szczegółowe informacje dotyczące kwestii, które mogą zostać uregulowane w ten sposób zgodnie z Regulaminem.

3. Konto – indywidualne konto Gracza zakładane przez Spółkę po dokonaniu rejestracji na zasadach wskazanych w Regulaminie. Konto Gracza może być Kontem tymczasowym lub Kontem stałym.

4. Kupon – elektroniczne potwierdzenie zawarcia Zakładu – dowód udziału w zakładzie wzajemnym zawierający niezbędne informacje o zawartych przez danego Gracza Zakładach.

5. Kurs – liczba określona dla danego wyniku Zdarzenia służąca do obliczenia wygranej w sytuacji poprawnego wytypowania takiego wyniku. Każde Zdarzenie w ofercie zakładów bukmacherskich posiada przypisany Kurs, który służy do obliczenia wygranej.

6. Rachunek Bankowy – rachunek płatniczy należący lub współnależący do Gracza odpowiadający wymogom Ustawy prowadzony w: banku krajowym w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe; (ii) oddziale banku zagranicznego w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 2) ustawy – Prawo bankowe; (iii) instytucji kredytowej w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 17) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Prawo bankowe; (iv) oddziale instytucji kredytowej w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 18) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Prawo bankowe; (v) instytucji pieniądza elektronicznego; (vi) instytucji płatniczej; (vii) spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub Krajowej Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo-Kredytowej w rozumieniu ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo-kredytowych – w zakresie w jakim odrębne przepisy uprawniają je do świadczenia usług płatniczych.

7. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin zakładów wzajemnych urządzanych przez BUKMACHERSKA Sp. z o.o. przez Internet.

8. Stawka – cena jednego prostego Zakładu.

9. Spółka – oznacza BUKMACHERSKA Sp. z o.o. ul. Śmiała 31; Warszawa 01-523, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000806643, o kapitale zakładowym 2 105 000,00 PLN, NIP 5272907780.

10. Strona Internetowa – oznacza stronę internetową fuksiarz.pl, na której na podstawie zezwolenia wydanego przez ministra właściwego do spraw finansów publicznych prowadzone są zakłady wzajemne.

11. Ustawa – oznacza ustawę z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych.

12. Zakłady – oznacza zakłady bukmacherskie, będące zakładami wzajemnymi o wygrane pieniężne, polegające na odgadywaniu zaistnienia różnych zdarzeń, w tym zdarzeń wirtualnych będących w ofercie Spółki, w których Gracz wpłaca stawkę, a wysokość wygranej zależy od umówionego pomiędzy Spółką a wpłacającym stawkę, stosunku wpłaty do wygranej (bukmacherstwo).

13. Zdarzenia – oznacza wszelkie zdarzenia (np. sportowe, okołosportowe, polityczne, kulturalne, społeczne, rozrywkowe) w tym zdarzenia wirtualne tj. generowane komputerowo zdarzenia dotyczące sportowego współzawodnictwa ludzi lub zwierząt, oferowane przez Spółkę do typowania zgodnie z Regulaminem i Ustawą.

ROZDZIAŁ I
ZASADY OGÓLNE
§ 2 Postanowienia wstępne

1. Organizatorem Zakładów urządzanych za pośrednictwem Strony Internetowej jest BUKMACHERSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (Spółka), która prowadzi działalność w oparciu o ustawę z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

2. Spółka oferuje Zakłady wzajemne polegające na odgadywaniu wyników sportowego współzawodnictwa ludzi lub zwierząt, zdarzeń związanych z wynikami sportowego współzawodnictwa a także zaistnienia innych zdarzeń niezwiązanych ze sportowym współzawodnictwem, np. o charakterze okołosportowym, kulturalnym, społecznym, politycznym, rozrywkowym oraz zdarzeń wirtualnych, będących w ofercie Spółki.

Podstawowe warunki udziału w Zakładach
§ 3

1. Korzystanie ze Strony Internetowej i zawieranie Zakładów jest dozwolone wyłącznie dla osób, które ukończyły 18 rok życia. Osoby, które nie ukończyły 18 roku życia oraz wobec których właściwy sąd prawomocnie orzekł zakaz uczestnictwa w grach hazardowych nie mogą korzystać ze Strony Internetowej oraz zawierać zakładów wzajemnych na niej udostępnionych.

2. Zabrania się zawierania Zakładów osobom, które uczestniczą w Zdarzeniu objętym Zakładem, ich małżonkom, właścicielom zespołów biorących udział w Zdarzeniu, uczestnikom Zdarzenia, a także pracownikom Spółki i jej udziałowcom.

3. Gracze są zobowiązani zapoznać się, zrozumieć i zaakceptować Regulamin w chwili zakładania Konta. Gracz każdorazowo winien zapoznać się z Komunikatami i stosować do ich treści.

4. Przystępując do udziału w Zakładach Gracz oświadcza, że wyraża zgodę na świadczenie usług drogą elektroniczną oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Spółkę w celu udziału w Zakładach i związanych z tym usług.

5. W celu korzystania ze Strony Internetowej konieczne jest dysponowanie sprzętem komputerowym i oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do sieci Internet (w tym tzw. przeglądarkę internetową) oraz posiadanie adresu poczty elektronicznej.

6. Użytkownicy Strony Internetowej są zobowiązani do korzystania ze Strony Internetowej z zachowaniem zasad bezpiecznego korzystania z sieci Internet.

7. Spółka nie zezwala na korzystanie z oprogramowania, kodu, albo innych narzędzi/rozwiązań informatycznych, które służą ominięciu zabezpieczeń lub kontroli regulacyjnych (wynikających z obowiązujących przepisów), w szczególności służących zaciemnianiu, manipulacji lub fałszowaniu danych związanych z lokalizacją Gracza lub lokalizacją urządzenia używanego do uzyskania dostępu do Strony Internetowej.

ROZDZIAŁ II
KONTO GRACZA
§ 4 Procedura rejestracji

1. Spółka oferuje możliwość założenia przez Gracza dwóch rodzajów Konta:

1.1 Konto tymczasowe – to terminowe konto Gracza o ograniczonej funkcjonalności, którego rejestracja jest uproszczona. Funkcjonalność Konta tymczasowego obejmuje możliwość logowania się na Stronie Internetowej, dokonywania wpłat oraz zawierania i rozliczania obstawionych Zakładów przez okres 30 dni. Funkcjonalność Konta tymczasowego ograniczona jest czasowo do 30 dni od momentu jego utworzenia i aktywacji przez Spółkę, przy czym maksymalna kwota zawartych Zakładów w tym okresie nie może być większa niż 5.000,00 zł. Wypłata środków na Rachunek Bankowy Gracza możliwa będzie wyłącznie po zmianie Konta tymczasowego na Konto stałe. Po upływie 30 dni od aktywacji Konta tymczasowego Gracze, którzy nie dokonali drugiego etapu weryfikacji i rejestracji na Koncie stałym, będą mogli zalogować się na Konto wyłącznie w celu dokonania pełnej weryfikacji i zarejestrowania Konta stałego. W pozostałym zakresie funkcjonalność Konta tymczasowego zostanie zawieszona.

1.2 Konto stałe – to docelowe konto Gracza z pełną funkcjonalnością umożliwiające w szczególności wypłaty środków na Rachunek Bankowy Gracza.

2. Osoba, która spełnia warunki określone w § 3 Regulaminu w celu rejestracji Konta tymczasowego wypełnia formularz rejestracyjny na Stronie Internetowej podając następujące dane:

• Imię i nazwisko,

• Login,

• hasło dostępu do Konta,

• PESEL – a w przypadku jego braku datę urodzenia i obywatelstwo,

• adres email,

• numer telefonu.

Aktywacja Konta tymczasowego jest uzależniona od pozytywnej weryfikacji podanych danych, w szczególności ukończenia 18 roku życia oraz weryfikacji numeru telefonu lub adresu email podanych przez użytkownika. W tym celu Spółka może skontaktować się wykorzystując podany numer telefonu lub adres mailowy w szczególności w celu podania kodu aktywacyjnego. W przypadku braku możliwości kontaktu z użytkownikiem lub podejrzenia, iż podane dane są nieprawdziwe, Spółka zastrzega sobie prawo do odmowy aktywacji Konta tymczasowego lub do jego zawieszenia (jeśli wcześniej zostało aktywowane) do czasu pełnej rejestracji.

3. Aktywacja Konta tymczasowego jest dowodem pozytywnej weryfikacji Gracza.

4. Konto tymczasowe w okresie 30 dni od jego aktywacji powinno zostać zmienione przez Gracza na Konto stałe. W tym celu Gracz loguje się na Stronie Internetowej na swoim Koncie tymczasowym i podaje następujące, dodatkowe dane:

• adres zamieszkania,

• numer Rachunku Bankowego Gracza,

• kolorową fotokopię ważnego dokumentu tożsamości (np. dowód osobisty lub paszport) przesłaną za pośrednictwem specjalnie udostępnionego formularza na Koncie Gracza lub na wskazany przez Spółkę adres email,

• numer i serię dowodu osobistego lub numer paszportu albo innego dokumentu w zależności od rodzaju załączonego dokumentu tożsamości.

5. Spółka przed dokonaniem aktywacji Konta stałego przeprowadza weryfikację zgodności wszystkich danych zawartych w formularzu z danymi z fotokopii ważnego dokumentu tożsamości. Aktywacja Konta stałego Gracza jest dowodem jego pozytywnej weryfikacji .W przypadku gdy dane, dokumenty lub informacje budzą wątpliwości Spółki co do ich prawdziwości, rzetelności lub kompletności, Spółka ma prawo zażądać dodatkowych dokumentów w celu przeprowadzenia prawidłowej weryfikacji Gracza, np. wyciągu z Rachunku Bankowego Gracza lub innych dokumentów wymaganych przez Spółkę

6. Gracz jest zobowiązany do złożenia w formularzu rejestracyjnym następujących oświadczeń:

a) oświadczenia, że podane przez Niego dane są prawidłowe, aktualne i zgodne z prawdą,

b) oświadczenia, że wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych,

c) oświadczenia, że akceptuje postanowienia Regulaminu, Regulaminu Odpowiedzialnej Gry i Komunikatów, wyraża zgodę na świadczenie usług drogą elektroniczną i przesyłanie informacji handlowych oraz ma ukończone 18 lat.

d) oświadczenia, że Gracz nie jest osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, pod rygorem odpowiedzialności karnej,

e) oświadczenia, że udział Gracza w Zakładach urządzanych przez Spółkę nie narusza obowiązujących przepisów oraz że środki wpłacane przez Gracza na Konto nie pochodzą z nielegalnych źródeł oraz nie będą wykorzystywane w celach sprzecznych z prawem.

7. W przypadku, gdy Gracz nie dokona zmiany Konta tymczasowego na Konto stałe w okresie 30 dni wówczas funkcjonalność Konta tymczasowego zostanie ograniczona wyłącznie do możliwości logowania użytkownika na Stronie Internetowej w celu dokonania pełnej weryfikacji. Po pozytywnej weryfikacji i rejestracji, Konto zostanie zmienione na Konto stałe. Spółka może zamknąć Konto tymczasowe Gracza, które zostało zawieszone z powodu niedokończenia procesu pełnej weryfikacji Gracza i rejestracji Konta stałego.

8. W przypadku, gdy zostanie przekroczony maksymalny limit stawek na zawarcie Zakładów określony dla Konta tymczasowego, wówczas funkcjonalność Konta tymczasowego zostanie ograniczona wyłącznie do możliwości logowania użytkownika na Stronie Internetowej. Po pozytywnej weryfikacji i rejestracji, Konto zostanie zmienione na Konto stałe.

9. Spółka udostępni Graczom na Stronie Internetowej, narzędzia identyfikacji elektronicznej wykorzystujące pośrednictwo bankowych procedur elektronicznej weryfikacji, z której Gracze będą mogli korzystać w procesie weryfikacji danych Gracza oraz zakładania Konta. W przypadku gdy w toku procedury weryfikacji i zakładania Konta, Gracz skorzystał z narzędzi identyfikacji elektronicznej wykorzystujących pośrednictwo bankowych procedur elektronicznej weryfikacji opisanych powyżej, Spółka może odstąpić od żądania od Gracza przesłania kolorowego skanu dokumentu tożsamości lub innych danych/dokumentów, o których mowa w ust. 4 powyżej. Tak założone Konto jest od momentu jego zarejestrowania traktowane jako Konto stałe.

10. Spółka zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji Gracza (rejestracji Konta tymczasowego i/lub Konta stałego) bez podania przyczyny odmowy.

11 Gracz może zarejestrować tylko jedno Konto. Konto może być albo Kontem tymczasowym albo Kontem stałym. Konto tymczasowe jest ważne 30 dni i może być zamienione w tym czasie na Konto stałe. Konto stałe nie może zostać zamienione na Konto tymczasowe.

12. Gracz odpowiada za prawdziwość i poprawność wszystkich danych, które przekaże Spółce w czasie rejestracji i weryfikacji oraz zobowiązany jest do dokonania aktualizacji podanych danych, w przypadku gdy ulegną one zmianie. Gracz ma obowiązek ochrony danych, o których mowa w ust 2 i 4 powyżej, (w szczególności loginu i hasła) przed osobami trzecimi. W przypadku wykorzystania danych Gracza przez osobę trzecią, Gracz ponosi odpowiedzialność za wszelkie czynności na Koncie dokonane z użyciem jego danych oraz za powstałe z tego tytułu szkody, choćby wynikały one z winy nieumyślnej Gracza.

§ 5 Korzystanie z Konta – Zasady Ogólne

1. Konta Graczy wykorzystywane są do:

a) identyfikacji Graczy,

b) rejestracji wpłat dokonywanych przez Graczy,

c) przyjmowania i rozliczania zlecanych przez Graczy Zakładów,

d) realizacji wypłat na rzecz Graczy zgodnie z ich dyspozycją.

2. Gracz loguje się na swoje Konto przy użyciu swoich danych identyfikacyjnych ( login i hasło).

3. Spółka zapewnia Graczom dostęp do historii dokonanych transakcji, np. lista zawartych oraz lista zleconych przez Gracza wpłat i wypłat.

4. Z zastrzeżeniem przypadków określonych w Regulaminie, Konto Gracza jest bezterminowe co jednak w szczególności nie dotyczy Konta tymczasowego i zawieszenia Konta) aż do jego zamknięcia przez Gracza lub przez Spółkę oraz jest ono bezpłatne.

5. Gracz nie może udostępniać Konta osobom trzecim.

6. Spółka zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w dowolnym momencie dodatkowego procesu weryfikacji danych oraz zastosowanych metod płatności na Koncie każdego Gracza. W każdym przypadku Spółka ma prawo poprosić o potwierdzenie źródeł pochodzenia środków na Koncie Gracza.

7. Spółka jest uprawniona i zobowiązana do podejmowania wszelkich działań mających na celu zapewnienie zgodności i spełnienie wymogów określonych w Ustawie o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu z dnia 1 marca 2018 r. , mających na celu m.in. identyfikowanie i weryfikowanie tożsamości oraz źródeł pochodzenia środków finansowych/wartości majątkowych Gracza i w tym celu żądać od Gracza dodatkowych dokumentów, oświadczeń, informacji. W celu zminimalizowania ryzyka związanego z praniem pieniędzy, Spółka na bieżąco będzie monitorować następujące obszary:

a) tożsamość Gracza; dane identyfikacyjne Gracza (np. poprzez dostarczenie dokumentów potwierdzających dane osobowe);

b) finansowe zwyczaje i zachowania Gracza, by zapewnić, że transakcje są spójne z wiedzą Spółki dotyczącą profilu i poziomu ryzyka Gracza;

c) hazardowe zwyczaje i zachowania Gracza, by zapewnić, że transakcje są spójne z wiedzą Spółki dotyczącą profilu i poziomu ryzyka klienta.

8. Gracz jest zobowiązany poinformować Spółkę o każdorazowej zmianie źródła pochodzenia środków finansowych/ wartości majątkowych jakimi dysponuje w ramach stosunków gospodarczych lub transakcji.

9. Gracz jest zobowiązany każdorazowo poinformować Spółkę o fakcie dokonywania transakcji powiązanych, których łączna wartość (niezależnie od ilości operacji) przekracza równowartość 2.000 euro.

10. Uzasadnione podejrzenie naruszenia przez Gracza postanowień ust 6-9 powyżej lub powzięcie przez Spółkę podejrzenia co do ryzyka prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu albo ryzyka innego naruszenia prawa, w oparciu o informacje i dane uzyskane zgodnie z ust 6-9 powyżej, uprawnia Spółkę do odmowy lub wstrzymania wypłaty środków przypisanych do Konta Gracza a pochodzących z wygranych.

11. Spółka zastrzega sobie prawo do żądania od Gracza złożenia dodatkowego oświadczenia co do zajmowania przez niego znaczących stanowisk lub pełnienia znaczących funkcji publicznych. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym terminie, skutkować będzie zawieszeniem wypłaty środków pieniężnych.

12. Jeżeli Gracz, po zarejestrowaniu Konta zacznie zajmować eksponowane stanowisko polityczne, jest członkiem rodziny osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne lub osobą znaną jako bliski współpracownik osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Spółkę. W takim przypadku Konto zostanie zawieszone a wypłata środków z Konta wstrzymana.

ROZDZIAŁ III
ZAWIERANIE ZAKŁADÓW
§ 6 Zawieranie Zakładów – Zasady ogólne

1. Zawarcie Zakładu na Stronie internetowej jest możliwe wyłącznie po zalogowaniu się przez Gracza na Koncie. Zakłady mogą być zawierane pod następującymi warunkami:

a) zawarcie Zakładu jest możliwe wyłącznie po wcześniejszym zalogowaniu się Gracza do swojego Konta, oraz

b) do Konta danego Gracza przypisana jest kwota pieniężna równa co najmniej stawce wpłacanej przez Gracza w celu zawarcia Zakładu.

2. Gracz wpłaca środki pieniężne na Konto, korzystając z form płatności wyłącznie za pośrednictwem dostawców usług płatniczych dostępnych na Stronie Internetowej, o których mowa w § 1 pkt 6 Regulaminu, przy czym dokonywanie transakcji na Koncie za pośrednictwem kanałów płatności, których Gracz nie jest właścicielem lub osobą uprawnioną, jest niedozwolone

3. Środki wpłacane przez Graczy są przechowywane przez Spółkę na Koncie Gracza. Spółka nie nalicza odsetek od kwot wpłaconych przez Graczy zaś Graczom nie przysługują żadne roszczenia o zapłatę przez Spółkę takich odsetek lub jakichkolwiek innych środków pieniężnych związanych z faktem wpłat dokonywanych przez Graczy na rachunek bankowy Spółki.

4. Wpłata środków pieniężnych przez Gracza każdorazowo jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na warunki uczestnictwa w zakładach wzajemnych urządzanych przez Spółkę.

5. Spółka ma prawo odmówić przyjęcia Zakładu w każdym przypadku w każdym czasie bez podawania jakiejkolwiek przyczyny lub odmowy przyjęcia części Zakładu, ograniczenia co do Stawki, Kursu, ilości Zdarzeń. Graczowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

6. Jeżeli wstrzymanie przyjmowania Zakładów jest spowodowane siłą wyższą albo awarią urządzeń obsługujących Zakłady, zawierający Zakłady nie mają prawa do odszkodowania, ani do innych roszczeń, o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

7. Spółka wyłącza możliwość zawierania Zakładów AKO, Zakładów Systemowych i Zakładów Mieszanych na zdarzenia wzajemnie wspierające się (np. objęcia jednym Kuponem Zakładu na zwycięstwo uczestnika w danej rozgrywce w ramach turnieju i Zakładu na zwycięstwo tego uczestnika w całym turnieju). W przypadku przyjęcia takiego Zakładu przez Spółkę, Zakład taki podlega unieważnieniu.

8. Uczestnik nie może powierzyć zawierania Zakładów osobom lub podmiotom trzecim, w tym agencjom zajmującym się profesjonalnym typowaniem.

§ 7 Szczegółowe Warunki i Zasady zawierania Zakładów

1. Kupon jest potwierdzeniem zawarcia Zakładu. Kupon zostaje utworzony po wcześniejszym wyborze Zdarzeń, opcji wyników (w tym przypisanych do nich Kursów) oraz obstawieniu stawki ze środków znajdujących się na Koncie.

2. Po dokonaniu zatwierdzenia Kuponu Gracz otrzymuje potwierdzenie w formie elektronicznego zapisu na jego Koncie, stanowiące dowód zawarcia Zakładu. Kupon, który nie został zapisany na Koncie, może być w każdym momencie anulowany.

3. Uczestnik jest zobowiązany przed ostatecznym zatwierdzeniem Kuponu, sprawdzić poprawność i zgodność swojej dyspozycji z ofertą Spółki i Komunikatami.

4. Każdemu poprawnie zapisanemu w systemie Spółki Kuponowi nadawany jest unikatowy numer identyfikacyjny. Po zapisaniu Kuponu nie ma możliwości dokonania na nim zmian. Kupon taki nie może też zostać anulowany, chyba że wystąpiło zdarzenie o charakterze siły wyższej, które uzasadniało uznanie złożonej przez Gracza reklamacji oraz w pozostałych przypadkach wskazanych w Regulaminie.

5. Kupon przed jego zapisaniem w systemie Spółki może zostać objęty procesem autoryzacji. Gracz zostanie o tym poinformowany odpowiednim komunikatem na Koncie. Spółka w ramach autoryzacji, może Zakład przyjąć bez zmian, ograniczyć kwotę Stawki, zaproponować zmianę Kursu na dane Zdarzenie lub odmówić przyjęcia Zakładu.

6. Na Koncie Gracza dostępna jest lista zawartych przez niego Kuponów. Lista zawiera wszystkie przyjęte rozstrzygnięte i nierozstrzygnięte Zakłady, a ponadto przyjęte Zakłady, od rozstrzygnięcia których upłynęło mniej niż 6 miesięcy. Zakład jest zawarty i poprawnie zapisany tylko wówczas, gdy pojawi się na liście zawartych Kuponów. W przypadkach spornych dotyczących czasu zapisania Zakładu, decydująca i wiążąca jest informacja z systemu Spółki.

7. Na poprawnie zapisanym Kuponie znajdują się m. in takie dane jak:

a) nazwa typowanego Zdarzenia,

b) wybrana opcja wyniku (Typ),

c) Kurs dla wybranej opcji wyniku,

d) data i czas zawarcia Zakładu,

e) stawka lub łączna opłata za Kupon,

f) ewentualna wygrana,

g) numer Kuponu.

9. Wszystkie dane dotyczące zawarcia Zakładu są przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ich archiwizacji.

§ 8 Szczegółowe Warunki i Zasady zawierania Zakładów wirtualnych

1. Zakłady wirtualne organizowane są w oparciu o profesjonalne oprogramowanie zainstalowane na niezależnych i zabezpieczonych serwerach, w których pracę nie może ingerować zarówno Spółka, jak i podmioty trzecie.

2. Zakłady wirtualne organizowane są przez Spółkę w takiej samej formie dla wszystkich Graczy, a rozpoczęcie i zakończenie obstawianego Zdarzenia, objętego Zakładem wirtualnym, następuje w tym samym czasie. Gracz nie ma możliwości sprawdzenia wyniku obstawianego Zdarzenia przed upływem jego zakończenia, który został określony przez Spółkę, a rezultat obstawianego zdarzenia wirtualnego podawany jest przez Spółkę, po jego zakończeniu, w jednym czasie do wszystkich Graczy.

3. W przypadku Zakładów wirtualnych, średnia zaprogramowana wartość wygranych nie może być niższa o więcej niż 5 punktów procentowych niż średnia wygrywalność w Zakładach wzajemnych na odgadywanie Zdarzeń niebędących zdarzeniami wirtualnymi za miesiąc poprzedzający.

4. Spółka na bieżąco udostępnia na Stronie internetowej wyniki dotychczas odbytych Zdarzeń wirtualnych. Spółka będzie przechowywała dotychczas odbyte (archiwalne) wyniki zdarzeń wirtualnych przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym dokonano archiwizacji.

5. W ramach zakładów wirtualnych Spółka może oferować następujące zdarzenia wirtualne: piłka nożna, koszykówka, tenis, żużel, kolarstwo, wyścigi psów, wyścigi koni.

§ 9 Rodzaje zakładów wzajemnych

1. Spółka urządza następujące podstawowe rodzaje zakładów wzajemnych:

a) Zakłady Proste Zwykłe,

b) Zakłady Proste Akumulowane,

c) Zakłady Systemowe,

d) Zakłady Mieszane,

e) Zakłady wirtualne.

2. Zakłady Proste Zwykłe to Zakłady, na wynik jednego prostego Zdarzenia typowanego przez Gracza:

a) Zakład prosty jest wygrany tylko w przypadku poprawnego określenia wyniku obstawianego Zdarzenia,

b) sposób określenia wygranej Zakładu Prostego Zwykłego: kurs x stawka x współczynnik = wygrana. Kwoty wygranych zaokrągla się do 1 grosza; jeżeli w iloczynie na trzecim miejscu po przecinku znajduje się cyfra 5, to wygraną zaokrągla się do góry,

c) w Zakładach Prostych Zwykłych wysokość jednej wygranej nie może być niższa niż kwota wpłaconej stawki na ten Zakład.

3. Zakłady Proste Akumulowane tzw. AKO (akumulator) to Zakłady na wyniki co najmniej dwóch Zdarzeń, którego zawarcie potwierdza jeden Kupon obejmujący zestaw Zakładów Prostych Zwykłych:

a) Zakład Akumulowany jest wygrany tylko w przypadku prawidłowego wytypowania wszystkich zdarzeń na tym Kuponie,

b) sposób określenia wygranej w przypadku Zakładu Prostego Akumulowanego: iloczyn kursów x stawka x współczynnik = wygrana. Iloczyn kursów powstaje po przemnożeniu kursów trafnie wytypowanych Zdarzeń i jest zaokrąglany do dwóch miejsc po przecinku; jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajduje się cyfra 5, to iloczyn zaokrągla się do góry. Kwotę wygranych zaokrągla się do 1 grosza; jeżeli w iloczynie na trzecim miejscu po przecinku znajduje się cyfra 5, to wygraną zaokrągla się do góry,

c) w Zakładach Akumulowanych wysokość wygranej nie może być niższa niż kwota wpłaconej stawki na Zakład Akumulowany.

4. Zakłady Systemowe to Zakłady umożliwiające obstawianie kilku różnych Zdarzeń (co najmniej dwóch) lub kilku kombinacji Zdarzeń w jednym systemie, w wielu systemach lub w systemie blokowym:

a) przez system rozumie się określoną formę zapisu wielu Zakładów Prostych na jednym Kuponie, przy czym każdy oferowany przez Spółkę system zawiera określoną liczbę kombinacji (liczbę Zakładów Prostych),

b) Gracz może obstawiać wyniki w jednym systemie (Zakład systemowy pojedynczy), w co najmniej dwóch systemach (Zakład wielosystemowy) albo blokowo we wszystkich dostępnych kombinacjach. Gracz zawiera Zakład na wszystkie możliwe kombinacje utworzone z obstawionych bloków, wybierając jeden lub więcej systemów oferowanych przez Spółkę. Przez blok rozumie się Zakład prosty (zwykły lub AKO). Zakład blokowy może być zawarty, jeżeli przynajmniej jeden z bloków jest Zakładem prostym AKO,

c) wygrana jest należna w przypadku kiedy przynajmniej jedna z obstawionych kombinacji Zakładu Systemowego została przez Gracza wytypowana prawidłowo. Wygrana jest obliczana jako suma wygranych przypadających na wszystkie prawidłowo wytypowane kombinacje.

5. Zakłady Mieszane to Zakłady umożliwiające łączne obstawianie Zakładu Prostego z Zakładem Systemowym lub łączne obstawianie kilku (co najmniej dwóch) Zakładów Systemowych w tym samym lub różnych systemach:

a) przez system rozumie się określoną formę zapisu wielu Zakładów Prostych na jednym Kuponie, przy czym każdy oferowany przez Spółkę system zawiera określoną liczbę kombinacji,

b) wygrana jest należna w przypadku kiedy przynajmniej jedna z obstawionych kombinacji Zakładu Mieszanego została przez Gracza wytypowana prawidłowo. Wygrana jest obliczana jako suma wygranych przypadających na wszystkie prawidłowo wytypowane kombinacje.

6. Zakłady wirtualne to Zakłady polegające na odgadywaniu wyników lub zaistnienia zdarzeń wirtualnych będących w ofercie Spółki, przez które rozumie się generowane komputerowo zdarzenia dotyczące sportowego współzawodnictwa ludzi lub zwierząt. Zakłady wirtualne organizowane są w oparciu o profesjonalne oprogramowanie zainstalowane na niezależnych i zabezpieczonych serwerach, w których pracę nie może ingerować zarówno Spółka, jak i podmioty trzecie, i które są odtwarzane na stronie www.fuksiarz.pl

§ 10 Dodatkowe opcje Zakładów wzajemnych

1. Dla poszczególnych podstawowych rodzajów Zakładów wzajemnych Spółka umożliwia korzystanie przez Graczy z następujących dodatkowych opcji Zakładów:

1.1 Bezpieczny FUKS – opcja umożliwiająca ubezpieczenie Zakładów przez Gracza w taki sposób, aby przy popełnieniu błędu i niepoprawnym wytypowaniu wyniku była możliwość wypłaty wygranej na warunkach określonych przez Spółkę i podanych do wiadomości Graczy. Spółka określa i umieszcza w Komunikacie szczegółowe zasady rozliczania Zakładu, obliczania gwarantowanej kwoty minimalnej wygranej oraz oferty Zdarzeń, które mogą być objęte opcją Zakład Bezpieczny Fuks.

1.2 Zakłady Cash Out – opcja Zakładu, w tym także opcja Early-Cashout umożliwiająca zamknięcie Zakładu przed rozstrzygnięciem wszystkich Zdarzeń znajdujących się na Kuponie. Szczegółowe zasady opcji Cash Out są określane w ofercie Spółki na Stronie Internetowej i/lub w Komunikacie. Decyzja o wcześniejszym zamknięciu Kuponu jest podejmowana przez Gracza i każdorazowo wymaga zatwierdzenia przez Spółkę. Spółka może pobierać opłatę za usługę Cash Out, przy czym w takim przypadku informacja taka zostanie podana do wiadomości Graczy w Komunikacie. Warunkiem skorzystania przez Gracza z opcji Cash Out z opłatą za taką usługę, będzie uprzednia akceptacja tej opłaty przez Gracza. W przypadku skorzystania z opcji Cash Out, Gracz traci prawo do wygranej wynikającej z Kuponu. W sytuacji jeśli kwota Cash Out będzie niższa od wartości wpłaconej stawki, Spółka może dokonać zwrotu części stawki na rzecz Gracza.

1.3 Zakłady na żywo/LIVE – to Zakłady na będące w ofercie Spółki aktualnie trwające Zdarzenia. Zakłady na żywo stanowią odrębną kategorię Zakładów oznaczoną „na żywo” i/lub „Live”. Kursy na Zakłady na żywo są opracowywane na bieżąco, mogą ulegać zmianie i są ważne tylko w momencie zawarcia Zakładu za pośrednictwem Strony Internetowej. Zakład na żywo nie może zostać anulowany przez Gracza. Warunki i zasady zawierania Zakładów Live są określone na Stronie internetowej.

1.4 Zakład FUKS Bonus – to Zakłady, w których Spółka umożliwia podwyższenie wygranej, np. poprzez użycie do obliczenia ewentualnej wygranej tzw. przelicznika bonusowego podwyższającego przewidywaną wygraną. Spółka określa i umieszcza w oficjalnym Komunikacie na Stronie Internetowej do wiadomości Graczy szczegółowe zasady i zakres oferty Zdarzeń, które mogą objęte być Zakładem „FUKS Bonus”.

§ 11 Zakłady na wydarzenia okołosportowe, polityczne, kulturalne, społeczne i rozrywkowe

1. Spółka będzie przyjmowała Zakłady na różne zdarzenia o charakterze okołosportowym np. losowania grup w turniejach sportowych – Mistrzostwa Świata, Mistrzostwa Europy, Liga Mistrzów; politycznym np. wybory prezydenckie, parlamentarne, samorządowe w kraju i za granicą, wyniki głosowania parlamentów np. w sprawie procedury impeachment- u lub analogicznej; kulturalnym np. konkursy piosenki w kraju i za granicą, Konkurs Chopinowski, Konkurs Moniuszkowski, Oskary, Grammy; społecznym: np. strajki, manifestacje; rozrywkowym np. wybory Miss (w kraju i za granicą), Voice of Poland, Mam Talent, X – Factor, Big Brother, Taniec z Gwiazdami a także inne konkursy, teleturnieje, turnieje, zabawy oraz symulowane gry karciane, co do których nie zachodzą żadne wątpliwości, że ich wynik jest wcześniej znany lub ustalony, przy czym w żadnym przypadku nie będą to zakłady na wyniki gier liczbowych. Uczestnik ma możliwość obstawiania Zakładów na wyniki Zdarzeń w postaci symulowanych gier karcianych: black jack, poker i baccarat. Symulowane gry karciane, będące przedmiotem Zakładów oferowanych przez Spółkę, są transmitowane za pośrednictwem Strony internetowej na żywo tj. w czasie rzeczywistym, a ich wyniki ustalane są każdorazowo podczas samej transmisji i nie są nikomu znane. Uczestnik zakładu wzajemnego nie jest uczestnikiem Zdarzenia, na którego przebieg lub rezultat zawiera Zakład. Spółka nie przyjmuje zakładów na symulowane gry (prowadzone poprzez transmisję w sieci Internet), w szczególności symulowane gry na automatach, gry cylindryczne (w tym tzw. koła fortuny) oraz gry w kości, które nie mogą być przedmiotem zakładów wzajemnych.

2. Zakłady w tej kategorii podlegają ogólnym zasadom określonym w Regulaminie, przy czym Spółka zastrzega sobie możliwość doprecyzowania warunków zawarcia takiego Zakładu bezpośrednio na Stronie Internetowej np. poprzez podanie minimalnej liczby typowań, ograniczenia Stawki lub limitu łącznego Kursu na wszystkie typowane Zakłady.

ROZDZIAŁ IV
STAWKA, KURSY i TYPY
§ 12 Stawka

1. Spółka ma prawo dowolnie ustalać stawki na poszczególne rodzaje Zakładów objętych niniejszym Regulaminem i/lub Komunikatem. Stawką wiążącą dla Gracza i dla Spółki jest stawka wskazana na Kuponie.

2. Stawka oznacza opłatę za Zakład Prosty. Opłata za Zakład Systemowy i Mieszany jest iloczynem Stawki i liczby kombinacji odpowiadających danemu systemowi.

3 Spółka zastrzega sobie prawo ustalenia minimalnej i maksymalnej Stawki, indywidualnie dla każdego Zakładu, grupy Zakładów oraz rodzaju Zakładu. Maksymalna stawka jest ograniczona maksymalną kwotą wygranej określoną Regulaminem.

§ 13 Kursy

1. Spółka za pośrednictwem Strony Internetowej, publikuje Kursy mające zastosowanie do danego Zakładu. W celu zawarcia Zakładu, Gracz – po zalogowaniu się do własnego Konta – wybiera odpowiednią, dostępną dla danego Zdarzenia opcję Zakładu i wskazuje wpłacaną Stawkę, której wartość nie może przekraczać wysokości środków zgromadzonych przez Gracza na Koncie.

2. Kurs dla każdego typu Zdarzenia będzie określany przez Spółkę według własnego uznania i publikowany na Stronie Internetowej.

3. W każdym momencie przyjmowania Zakładów, Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości Kursów dla dowolnej opcji oferowanych Zdarzeń znajdujących się w ofercie na Stronie Internetowej.

4. Za obowiązujący kurs do obliczania wygranej uważa się kurs aktualny (wskazany na Kuponie) w momencie zawierania Zakładu, z uwzględnieniem ewentualnych późniejszych zmian Kursów, o czym mowa poniżej oraz w przypadkach, gdy w wyniku unieważnienia Zakładu, Kurs Zdarzenia przyjmie wartość 1.00 lub w przypadku zajęcia przez więcej niż jednego zawodnika/drużynę tego samego miejsca Kurs Zdarzenia jest dzielony przez liczbę zwycięzców.

5. W przypadku oczywistych błędów, które powstały przy wprowadzaniu lub określaniu Kursów dla oferowanych Zdarzeń, a których oczywistość wystąpienia można stwierdzić ponad wszelką wątpliwość (np. omyłkowa zamiana Kursu lub ewidentny błąd przy wprowadzaniu Kursów do oferty Spółki) Spółka zastrzega sobie prawo do rozliczenia takich Zakładów po kursie 1.0 i zwrotu Stawki.

§ 14 Typy

1. Typ oznacza możliwą do typowania opcję wyniku Zdarzenia podaną w ofercie Spółki.

2. W Zakładach oferowanych przez Spółkę dla każdego wybranego Zdarzenia obstawia się zawsze tylko jedną opcję wyniku – bez względu na liczbę opcji wyników możliwych do obstawienia.

3. W Zakładach mogą występować następujące opcje typowań, przewidujące jeden prawidłowy wynik, gdzie:

a) „1” – oznacza zwycięstwo uczestnika/drużyny wymienionego/ej na pierwszym miejscu,

b) „0” lub „X” – oznacza, że żaden z dwóch uczestników/drużyn wymienionych w Zdarzeniu nie uzyska zwycięstwa (będzie wynik remisowy),

c) „2” – oznacza zwycięstwo uczestnika/drużyny wymienionego na drugim miejscu,

d) „10” lub „1X” – oznacza, że uczestnik/drużyna wymieniony/a na pierwszym miejscu zwycięży albo zremisuje,

e) „02” lub „X2” – oznacza, że uczestnik/drużyna wymieniony/a na drugim miejscu zwycięży albo zremisuje,

f) „12” – oznacza zwycięstwo uczestnika/drużyny Zdarzenia wymienionego/ej na pierwszym miejscu albo zwycięstwo uczestnika/drużyny wymienionego/ej na drugim miejscu.

4. Spółka może wprowadzić każdorazowo przed rozpoczęciem przyjmowania Zakładów inną niż opisana w punkcie 3 powyżej interpretację opcji typowań i ich zasad, o czym Gracze zostaną powiadomieni w ofercie Zakładów lub w Komunikatach lub oznaczeniach do Zakładów, zawierających szczegółowy opis zasad poszczególnych Zakładów. 5. Spółka może bez podania przyczyny wprowadzić ograniczenia co do ilości i rodzaju dostępnych typów na konkretne Zdarzenie.

ROZDZIAŁ V
ROZLICZANIE ZAKŁADÓW, WYGRANA I WYPŁATY
§ 15 Rozliczanie Zakładów

1. Zakład jest ważny pod warunkiem rozpoczęcia Zdarzenia, na które przyjęto Zakład, w ustalonym przez organizatora zdarzenia czasie, zgodnie z informacją podaną na Stronie Internetowej. Postanowienie to nie ma zastosowania do sytuacji, w której w wyniku omyłki Spółki na Stronie Internetowej opublikowany został nieprawidłowy czas spotkania – w takim przypadku, Zakład jest ważny, o ile zdarzenie rozpoczęło się w regulaminowym czasie ustalonym przez organizatorów Zdarzenia, przed jego rozpoczęciem.

2. Jeśli Zdarzenie zostanie odwołane, przeniesione na inny termin lub w inne miejsce, lub przerwane przed ukończeniem regulaminowego czasu i nie ukończone do 48 godzin od planowego rozpoczęcia w tym Zakłady przyjęte na takie Zdarzenie podlegają unieważnieniu. Spółka zwraca Graczom stawki za unieważnione Zakłady.

3. W przypadku rozgrywek tenisowych, Zakłady na dany mecz są ważne pod warunkiem odbycia się i dokończenia takiego meczu w ramach tego samego turnieju tenisowego. Postanowienia niniejszego punktu mają zastosowanie także do przypadków, w których uczestnik, którego dotyczy Zakład, nie weźmie udziału w Zdarzeniu lub gdy w Zdarzeniu, którego dotyczy Zakład, wezmą udział uczestnicy w liczbie mniejszej od wymaganej regulaminem określonym przez organizatora Zdarzenia.

4. Ewentualne zmiany ustalonego wyniku Zdarzenia (np. zmiana wyniku w następstwie protestu uczestnika Zdarzenia, kontroli antydopingowej itd.), mające miejsce po opublikowaniu wyniku Zdarzenia zgodnie z pkt. 1 powyżej, nie są brane pod uwagę przy rozliczeniu Zakładu zawartego na wynik takiego Zdarzenia.

5. W odniesieniu do czasu i dnia odbycia danego Zdarzenia oraz jego wyniku, rozstrzygający jest czas i dzień określony zgodnie ze strefą czasową, w której odbywane jest takie Zdarzenie.

6. Szczegółowe zasady dotyczące rozliczania Zakładów, w tym Zakładów na żywo oraz Zakładów wirtualnych, Spółka może przekazywać Komunikatach.

§ 16 Oficjalny Wynik

1. Spółka publikuje na Stronie Internetowej wynik danego Zdarzenia udostępniony oficjalnie przez organizatora zdarzenia sportowego lub z innych oficjalnych źródeł.

2. W przypadku Zakładów wirtualnych, Spółka na bieżąco publikuje na Stronie Internetowej wynik danego Zdarzenia wirtualnego. Taki wynik jest wiążący dla celów rozliczenia Zakładu.

3. Na potrzeby rozliczenia zawartego Zakładu, za wiążący uznaje się wynik ustalony w regulaminowym czasie wydarzenia sportowego (np. w piłce nożnej nie uwzględnia się dogrywek i rzutów karnych), chyba że co innego wynika z Komunikatu lub oferty Spółki na stronie Internetowej.

4. Jeśli organizatorzy danego wydarzenia sportowego nie opublikują wyniku tego Zdarzenia w terminie 48 godzin od rozpoczęcia Zdarzenia, Zakłady przyjęte na takie zdarzenie podlegają unieważnieniu. Unieważnieniu podlegają też Zakłady, co do których został ogłoszony walkower. Unieważnieniu podlegają Zakłady obstawione na Zdarzenia, które zostały rozstrzygnięte w momencie lub przed postawieniem Zakładu, niezależnie od przyczyn przyjęcia takiego Zakładu. Dopuszcza się odstępstwa od powyższej zasady, przy czym muszą one zostać podane do wiadomości Graczy na Stronie Internetowej.

§ 17 Wygrane

1. Prawo do wygranej występuje w przypadku poprawnego określenia wyników wszystkich obstawionych Zdarzeń i dotrzymaniu wszelkich warunków Regulaminu, Komunikatów i/lub dodatkowych opcji, które określają w szczególności wygrane dla poszczególnych Zakładów wzajemnych i wygrane dla poszczególnych Zakładów wirtualnych.

2. Uzyskana wygrana jest automatycznie przypisywana do Konta Gracza.

3. Po ogłoszeniu oficjalnego wyniku Zdarzenia i jego publikacji na Stronie Internetowej, Kupony zawarte na to Zdarzenie automatycznie otrzymują status wygrany/przegrany.

4. Szczegółowe informacje dotyczące obliczania wygranych dla poszczególnych Zakładów wzajemnych, w tym Zakładów na żywo oraz Zakładów wirtualnych zostaną przekazane w drodze Komunikatów.

§ 18 Wypłata wygranych

1. Wypłata wygranych z Konta następuje przelewem z rachunku Spółki na Rachunek Bankowy Gracza, wskazany na Koncie lub poprzez realizację transakcji płatniczej w rozumieniu art. 15 e Ustawy, po zgłoszeniu na Koncie Gracza takiej dyspozycji. Wypłaty, będą realizowane metodą wybraną przez Spółkę, z tym, że w pierwszej kolejności będą realizowane, taką samą metodą płatniczą jaka została zastosowana przez Gracza przy wpłacie na Konto.

2. Gracz ma prawo zgłoszenia polecenia wypłaty środków pieniężnych posiadanych na Koncie i pochodzących z: wpłat na Konto, wygranych z Kuponów, kwot wynikających ze zwrotów Stawek za unieważnione Zakłady, z zastrzeżeniem ust 7 poniżej.

3. Spółka zleca dyspozycję wypłaty w danym dniu dla wszystkich Graczy według kolejności ich zgłoszeń. W przypadku, gdy kapitał przeznaczony do natychmiastowej wypłaty na dany dzień kalendarzowy zostanie wykorzystany, wówczas Spółka zrealizuje pozostałe dyspozycje w terminie do 7 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu otrzymania od Gracza dyspozycji wypłaty.

4. Spółka zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia Konta lub wstrzymania realizacji wypłat środków pieniężnych w tym wypłat wygranych, jeżeli zachodzą wątpliwości co do uprawnień danej osoby do rozporządzania Kontem. W takim przypadku Spółka przeprowadzi niezwłocznie weryfikację Gracza lub zażąda przesłania skanu dokumentu potwierdzającego tożsamość. Po potwierdzeniu tożsamości Spółka niezwłocznie przywróci pełną funkcjonalność Konta, o ile wszystkie wątpliwości zostaną wyjaśnione na korzyść Gracza, chyba że zachodzą inne okoliczności uzasadniające odmienne postępowanie, o czym Gracz zostanie powiadomiony.

5. Spółka ma prawo wstrzymać się z wypłatą środków pieniężnych i/lub zablokować Konto w następujących przypadkach:

a) uzasadnionego podejrzenia korzystania z Konta przez osobę do niego nieuprawnioną lub wskazaną na listach sankcyjnych, bądź korzystania przez Gracza w inny sposób niezgodny z Regulaminem;

b) uzasadnionego podejrzenia popełnienia przez Gracza przestępstwa lub wykroczenia karnego, w szczególności podejrzenia popełnienia przestępstw przeciwko wiarygodności dokumentów lub przeciwko mieniu, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny.

c) przypadku stwierdzenia okoliczności, które mogą wskazywać na podejrzenie popełnienia przestępstwa prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu;

d) otrzymania przez Spółkę informacji o możliwości popełnienia przez Gracza przestępstwa lub wykroczenia lub w związku należącym do Gracza Kontem od instytucji płatniczych, banków, organów ścigania bądź innych uprawnionych instytucji;

e) konieczności dokonania dodatkowej weryfikacji posiadanych przez Spółkę danych dotyczących Gracza, wynikającej z przepisów ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz unieważni Zakłady obstawione przez takiego Gracza lub poprzez takie Konto.

6. W przypadkach wskazanych w ust 5 pkt b) i c) Spółka niezwłocznie zawiadamia organa ścigania bądź inne uprawnione instytucje, w szczególności Generalnego Inspektora Informacji Finansowego, o przypadku powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że określona aktywność Gracza może mieć związek z przestępstwem lub wykroczeniem, co obejmuje przypadki, w których Gracz nie przedstawi w terminie 14 dni dodatkowych danych umożliwiających weryfikację, że Konto nie było wykorzystywane przez osobę nieuprawnioną lub wskazaną na listach sankcyjnych.

7. Spółka niezwłocznie zrealizuje wypłatę środków pieniężnych i/lub odblokuje Konto :

a) jeżeli Gracz poddał się dodatkowej weryfikacji lub przedstawi w ciągu 14 dni dodatkowe dane umożliwiające weryfikację, że Konto nie było wykorzystywane przez osobę nieuprawnioną lub wskazaną na listach sankcyjnych;

b) po otrzymaniu od organów ścigania ostatecznego postanowienia o odmowie wszczęcia lub umorzenia postępowania w związku ze złożonym przez Spółkę lub inny podmiot zawiadomieniem;

c) jeżeli Spółka w ciągu 24 godzin od otrzymania od GIIF potwierdzenia przyjęcia zawiadomienia nie otrzyma od GIIF zawiadomienia żądania wstrzymania transakcji (na okres nie dłuższy niż 96 godzin od daty i godziny wskazanej w potwierdzeniu przez GIIF przyjęcia zawiadomienia Spółki) lub zwolnienia z obowiązku wstrzymania transakcji;

d) w razie uchylenia lub wygaśnięcia postanowienia prokuratora o wstrzymaniu środków pieniężnych lub blokadzie Konta;

e) jeżeli przed upływem 6 miesięcy od wydania postanowienia o blokadzie nie zostanie wydane postanowienie o zabezpieczeniu majątkowym lub w przedmiocie dowodów rzeczowych;

f) w razie otrzymania prawomocnego orzeczenia Sądu, iż zgromadzone na Koncie środki pieniężne lub samo Konto nie było wykorzystywane do działalności niezgodnej z prawem.

Do ustalania terminów, o którym mowa w niniejszych ust., nie wlicza się dni wolnych od pracy oraz sobót.

8. Zablokowane na Koncie Gracza środki pieniężne pozostają własnością Gracza do czasu prawomocnego orzeczenia ich przepadku lub obowiązku naprawienia szkody. Informacja o wstrzymaniu wypłaty środków pieniężnych i/lub blokadzie Konta zostanie przekazana Graczowi elektronicznie, telefonicznie lub pisemnie. Spółka może odstąpić od wykonania tego zobowiązania, jeśli wynika to ze względów bezpieczeństwa lub przepisów prawa.

9. W przypadku, gdy na Koncie zostanie nieprawidłowo przypisana kwota wygranej (np. w przypadku wprowadzenia nieprawidłowego wyniku Zdarzenia albo Zdarzenie powinno zostać unieważnione i rozliczone z kursem 1,00 albo Zakład został zawarty po rozpoczęciu obstawionego Zdarzenia z pominięciem Zakładów „Live”), Spółka zastrzega sobie prawo do odliczenia nieprawidłowo przypisanej kwoty wygranej z Konta bez zgody Gracza w terminie do 30 dni od powzięcia informacji o nieprawidłowym przypisaniu do Konta wygranej. W przypadku, gdy Gracz przed dokonaniem odliczenia przez Spółkę nieprawidłowo przypisanej kwoty wygranej, dokona jej wypłaty lub zawrze za tę kwotę przegrane Zakłady, Uczestnik jest zobowiązany do uiszczenia na rachunek płatniczy Spółki brakującej kwoty w terminie 7 dni licząc od dnia wezwania albo do zdeponowania w tym samym terminie zaległych środków na Koncie, z którego Spółka odliczy brakującą kwotę. Spółka ma prawo zawiesić Konto Gracza do czasu uregulowania zadłużenia oraz wystąpić na drogę sądową z roszczeniem odszkodowawczym.

10. Spółka potrąca podatek dochodowy od wygranej przypadającej na pojedynczy Zakład, o którym mowa w ustawie z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych.

11. Środki wpłacone na Konto Gracza powinny zostać przeznaczone na Zakłady. Spółka zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zlecenia wypłaty, jeżeli Gracz wpłaca i wypłaca środki na/z Konta Gracza, bez dokonywania obrotu, chyba że co innego wynika z Komunikatu lub oferty Spółki albo gdy kwoty zawartych Zakładów w okresie pomiędzy wpłatą na Konto a zleceniem wypłaty z Konta są niewspółmiernie niskie w stosunku do tych wpłat i wypłat.

§ 19 Kapitał przeznaczony do natychmiastowej wypłaty wygranej

1. Całkowity dobowy kapitał Spółki przeznaczony do natychmiastowej wypłaty wygranych wynosi 200.000 (dwieście tysięcy) złotych, przy zachowaniu miesięcznego limitu wypłaty dla jednego Gracza w wysokości 400.000 ( czterysta tysięcy) złotych. W przypadku złożenia przez Gracza dyspozycji wypłaty po wyczerpaniu kapitału przeznaczonego do natychmiastowej wypłaty wygranych, Spółka wypłaci środki w terminie do 7 dni roboczych od złożenia takiej dyspozycji przez Gracza.

2. Roszczenia uczestników Zakładów zawieranych z BUKMACHERSKA Sp. z o.o. są zabezpieczone zgodnie z art. 63 ust. 2a Ustawy o Grach Hazardowych.

§ 20 Zaświadczenie o wygranej

1. Spółka wystawia imienne zaświadczenia o wygranej w formie i treści zgodnej z Ustawą oraz przepisami wydanymi na jej podstawie. Warunkiem uzyskania zaświadczenia o wygranej przez danego Gracza jest wystąpienie ze stosownym wnioskiem o wydanie takiego imiennego zaświadczenia i przesłanie go na adres e-mail: zgloszenia@fuksiarz.pl , najpóźniej w terminie 12 godzin od momentu uzyskania wygranej lub wypłaty wygranej.

2. Imienne zaświadczenie jest wystawione najpóźniej w dniu następującym po dniu, w którym uzyskano wygraną lub nastąpiła wypłata wygranej. Z uwagi na konieczność złożenia na zaświadczeniu podpisu żądającego zaświadczenia o wygranej, odbiór zaświadczenia może nastąpić w siedzibie Spółki lub pod adresami wskazanymi na Stronie Internetowej Spółki.

3. Zaświadczenie jest drukiem ścisłego zarachowania, które spełnia wymogi określone w obowiązujących przepisach i podlega ochronie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.

§ 21 Ewidencje zaświadczeń o wygranej

1. Spółka prowadzi ewidencję zaświadczeń wydanych zgodnie z § 20 Regulaminu. Ponadto, Spółka prowadzi ewidencję wypłaconych wygranych, których jednorazowa wartość wynosi co najmniej 2 280 złotych lub więcej. Ewidencja ta spełnia wymogi określone w obowiązujących przepisach.

2. Spółka przechowuje powyższe ewidencje oraz odpisy wydanych zaświadczeń przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym uzyskano daną wygraną lub nastąpiła jej wypłata, zgodnie z art. 20 Ustawy o Grach Hazardowych.

ROZDZIAŁ VI
ZAMKNIĘCIE KONTA, UNIEWAŻNIENIA ZAKŁADÓW, ZWROTY STAWEK
§ 22 Zamknięcie Konta

1. Gracz może w każdym czasie zamknąć lub zawiesić Konto bez podania przyczyny. W przypadku dyspozycji zamknięcia Konta i żądania wypłaty środków, musi mieć ono status Konta stałego Zgromadzone na Koncie środki zostaną wypłacone na Rachunek Bankowy Gracza, w terminie do 14 dni roboczych liczonych od dnia zamknięcie Konta. Jeżeli transakcja zostanie odrzucona przez dostawcę usług płatniczych, środki Gracza stanowić będą dochód Spółki i mogą zostać przeznaczone m.in. na wypłaty z tytułu uwzględnionych reklamacji. Uprzednio jednak Spółka podejmie wszelkie starania w celu skontaktowania się z Graczem i aktualizacji jego danych celem zwrotu środków.

2. Spółka zastrzega sobie prawo do zablokowania lub zamknięcia Konta z zachowaniem warunków określonych w ust. 1 powyżej, jeżeli:

a) istnieje podejrzenie, że Gracz stosuje praktyki niedozwolone przez Spółkę,

b) istnieje podejrzenie, że Konto jest wykorzystywane przez osoby trzecie,

c) istnieje podejrzenie, że Konta zarejestrowane na różnych Graczy są faktycznie użytkowane lub kontrolowane przez jedną osobę lub grupę osób działających w porozumieniu,

d) istnieje podejrzenie, że Konto jest wykorzystywane przez pracowników Spółki, jego udziałowców oraz bezpośrednio uczestników obstawianych Zdarzeń,

e) istnieje podejrzenie nadużyć po stronie Gracza, które mogą narazić Spółkę na straty,

f) Gracz narusza postanowienia Regulaminu,

g) Gracz przez okres 3 miesięcy nie dokona żadnego depozytu środków służących do zawierania Zakładów,

h) Gracz dokonuje cyklicznych wpłat i wypłat środków, a kwoty zawartych Zakładów w tym okresie są niewspółmiernie niskie w stosunku do kwot dokonywanych wpłat i wypłat na Konto Gracza,

i) Istnieje podejrzenie popełnienia przez Gracza przestępstwa lub wykroczenia,

j) nastąpi zawieszenie korzystania z pełnej funkcjonalności Konta tymczasowego z powodu niedokonania drugiego etapu weryfikacji i rejestracji Konta stałego Gracza, co nie uchyla i nie uchybia uprawnieniom Spółki określonym w § 18 ust 5- 8 Regulaminu.

3. Spółka zastrzega sobie prawo do obciążenia Gracza pełnymi kosztami transakcji płatniczych poniesionymi przez Spółkę w sytuacji, w której Gracz dokona depozytu na Konto, a następnie wypłaci środki na rachunek bankowy bez uprzedniego zawarcia choćby jednego Zakładu.

4. W przypadkach, o których mowa w ust 2 powyżej i o ile na Koncie Gracza znajdują się środki, Gracz otrzyma maksymalnie zwrot kwot wpłaconych na Konto i postawionych na zakłady (bez kwot wynikających z ewentualnych wygranych, które zostaną unieważnione), jednak w wysokości nie wyższej niż kwota pozostała na Koncie. W przypadku braku środków, Konto zostaje zamknięte przez Spółkę, bez zwrotu jakichkolwiek środków.

§ 23 Unieważnienie Zakładu

1. Spółka ma prawo do unieważnienia Zakładu, w którym Gracz wytypował wynik zdarzenia a Gracz ma prawo do zwrotu Stawki za unieważniony Zakład w przypadkach każdorazowo wskazanych w Regulaminie i/lub Komunikacie.

2. Do czasu rozpoczęcia Zdarzenia, Spółka ma prawo do unieważnienia przyjętego Zakładu lub Zakładów na dowolne Zdarzenie w przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na konieczność zastosowania przepisów Ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, w szczególności gdy okoliczności wskazują, że środki finansowe na Zakład pochodzą z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł, bez względu na wartość transakcji. W takim przypadku następuje zatrzymanie wpłaconych Stawek do czasu wyjaśnienia okoliczności.

3. Poza przypadkami wskazanymi w Regulaminie, Spółka ma prawo do unieważnienia przyjętego Zakładu lub Zakładów w następujących przypadkach:

3.1 Zakład z jakiegokolwiek powodu został zawarty po rozpoczęciu Zdarzenia, z wyłączeniem Zakładów na żywo, przy czym jako datę i godzinę rozpoczęcia Zdarzenia przyjmuje się datę i godzinę uzyskaną z oficjalnych lub innych wiarygodnych źródeł;

3.2 W Zakładzie Prostym wygrana jest mniejsza niż obstawiona stawka na ten Zakład;

3.3 Jeżeli Zdarzenie, którego dotyczy Zakład nie odbyło się, zostało odwołane, przełożone lub przerwane, chyba że co innego wynika z Regulaminu lub Komunikatów;

3.4 Nie ma możliwości ustalenia oficjalnego wyniku Zdarzenia według zasad określonych w Regulaminie;

3.5 Nastąpiła zmiana miejsca Zdarzenia ;

3.6 Zawodnik nie wziął udziału w Zdarzeniu;

3.7 Zdarzenie zostało błędnie opisane przez Spółkę, np. Zdarzenie nie miało się odbyć;

3.8 Popełniona została oczywista omyłka lub błąd systemu lub oczywisty błąd przy wprowadzaniu danych przy czym drobne błędy pisarskie (np. w nazwisku lub nazwie) nie będą podstawą dla unieważnienia Zakładu, jeśli ponad wszelką wątpliwość można stwierdzić o jakiego zawodnika lub drużynę chodzi;

3.9 Zdarzenie nie zostało zakończone oficjalnym wynikiem lub Spółka nie ma możliwości ustalenia tego wyniku z oficjalnych lub innych wiarygodnych źródeł;

3.10 W Zdarzeniu nie zostały spełnione warunki określone przez Spółkę w przedmiocie Zakładu, np. Zakład dotyczył całkowitej liczby goli lub punktów zdobytych w czasie danego Zdarzenia przez wybranego zawodnika, a zawodnik ten nie wziął udziału w tym Zdarzeniu lub nie wziął udziału w całości Zdarzenia;

3.11 Na jednym Kuponie zostały zawarte Zakłady na Zdarzenia wzajemnie się wspierające. W takim przypadku Spółka może unieważnić wszystkie lub wybrane Zakłady, na Zdarzenia które wzajemnie się wspierają;

3.12 Spółka powzięła informacje, że Zakłady zostały zawarte przez osoby, o których mowa w § 3 ust 1 i 2 Regulaminu;

3.13 Spółka określiła inne warunki, będące podstawą unieważnienia Zakładu i podała je do publicznej wiadomości przed zawarciem Zakładu.

§ 24 Zwrot Stawek

Zwrot Stawek następuje w terminie do 14 dni roboczych, licząc od dnia następnego, po dniu powstania okoliczności uzasadniającej obowiązek zwrotu. Zwrot Stawki powoduje automatyczne przypisanie kwoty wpłaconej za zwrócony Zakład do Konta Gracza.

ROZDZIAŁ VII
ZASTRZEŻENIA DOTYCZĄCE ZAKŁADÓW
§ 25 Zastrzeżenia

1. Spółka jest uprawniona do odmowy przyjęcia Zakładu na dowolne Zdarzenie bez podawania przyczyn. Spółka może również wstrzymać przyjmowanie Zakładów na dowolne Zdarzenie albo wynik Zdarzenia lub wprowadzić inne ograniczenia związane z przyjmowaniem Zakładów (np. poprzez wprowadzenie limitów Stawek przyjmowanych od Graczy lub limitów wygranej).

2. Spółka może umożliwiać zawieranie wyłącznie wybranych przez Spółkę szczegółowych opcji zawarcia Zakładu, w odniesieniu do danego Zdarzenia. Dla przykładu, w przypadku meczu dwóch drużyn, Spółka może udostępnić wyłącznie dodatkową opcję zawarcia Zakładu dotyczącą dokładnego wyniku gry (w takim przypadku niemożliwe będzie zawarcie Zakładu na wygraną jednej z drużyn).

3. Spółka ponadto ma prawo:

3.1 Ograniczyć wysokość Stawki za Zakład dla określonych Zdarzeń lub kombinacji Zdarzeń;

3.2 Ograniczyć ilość Zdarzeń oraz ograniczyć kombinację Zdarzeń oraz sposób ich łączenia;

3.3 Wskazać Zdarzenia, które mogą występować w określonej ilości.

4. Zastrzeżenia, o których mowa powyżej będą podawane do wiadomości na Stronie Internetowej w ofercie danych Zakładów przed rozpoczęciem przyjmowania Zakładów na dane Zdarzenie. Spółka zastrzega sobie prawo do wprowadzania zastrzeżeń dla Zdarzeń, co do których rozpoczęta została procedura przyjmowania Zakładów, pod tym jednak warunkiem, iż będą one miały zastosowanie wyłącznie do Zakładów jeszcze nie zawartych. Graczom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze wynikające z wprowadzonych przez Spółkę zastrzeżeń.

5. Spółka zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i poprawek w ofercie Zakładów przed rozpoczęciem przyjmowania Zakładów.

ROZDZIAŁ VIII
REKLAMACJE, ROSZCZENIA I PRZEDAWNIENIE ROSZCZEŃ
§ 26 Reklamacje

1. W przypadku, w którym Gracz kwestionuje rozliczenie danego Zakładu jest on uprawniony do złożenia reklamacji dotyczącej takiego Zakładu. Reklamacja może zostać przesłana w formie pisemnej na adres Spółki wskazany w § 1 pkt 9 Regulaminu lub w formie mailowej na adres: zgloszenia@fuksiarz.pl z dopiskiem „Reklamacja” w temacie wiadomości.

2. Reklamacja może być wniesiona w terminie 14 dni od ogłoszenia ostatecznego oficjalnego wyniku Zdarzenia, którego dotyczył dany Zakład. Podstawą złożenia reklamacji jest posiadanie potwierdzenia przyjęcia Zakładu w formie Kuponu. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji w formie pisemnej decyduje data stempla pocztowego Poczty Polskiej S.A.

3. Reklamacje złożone po upływie terminu, o którym mowa w ust 2 nie będą rozpatrywane.

4. Składając reklamację Gracz jest zobowiązany do wskazania swojego żądania wraz z uzasadnieniem oraz podania swojego imienia, nazwiska i adresu zamieszkania, daty zawarcia kwestionowanego Zakładu wraz ze wskazaniem numeru Kuponu, na którym zapisana została dana transakcja związana z reklamowanym Zakładem. W przypadku zgłoszenia reklamacji za pomocą korespondencji mailowej Gracz podaje również adres elektroniczny do komunikacji.

5. Spółka jest zobowiązana do rozpatrzenia reklamacji w terminie 21 dni od dnia jej wpływu do Spółki. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, Spółka wypłaci wygraną Graczowi w powyższym terminie. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną Spółka zawiadomi o tym Gracza oraz poinformuje go o przyczynach nieuwzględnienia reklamacji. Decyzje Spółki w postępowaniu reklamacyjnym są ostateczne.

§ 27 Roszczenia

Niezależnie od uprawnień Gracza do wniesienia reklamacji przysługuje Mu prawo do zgłoszenia roszczeń. Roszczenie składa się do właściwego miejscowo sądu powszechnego. Uprzednie wniesienie reklamacji nie jest warunkiem zgłoszenia roszczenia.

§ 28 Przedawnienie roszczeń

Roszczenia Graczy związane z udziałem w Zakładach przedawniają się, zgodnie z Ustawą, z upływem sześciu miesięcy od dnia wymagalności. Bieg przedawnienia roszczeń ulega zawieszeniu na okres od dnia wniesienia reklamacji do dnia udzielenia odpowiedzi na reklamację.

ROZDZIAŁ IX
§ 29 POUFNOŚĆ, OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH, OBOWIĄZKI INFORMACYJNE

1. Zgodnie z Ustawą, Spółka zachowuje w tajemnicy wysokość wygranej albo przegranej w Zakładach oraz inne dane związane z uczestnictwem Graczy w takich Zakładach. Spółka jest uprawniona do ujawnienia takich danych wyłącznie podmiotom i organom uprawnionym do żądania ich ujawnienia, w przypadkach i na zasadach określonych w Ustawie (w szczególności art. 20 ust 8 Ustawy) i innych obowiązujących przepisach prawa.

2. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Graczy jest Spółka, która przetwarza te dane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych w celu i zakresie określonym niniejszym Regulaminem oraz zgodnie z postanowieniami Polityki Prywatności udostępnionej na Stronie Internetowej.

3. Spółka jest uprawniona i zobowiązana do wykonywania przepisów ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, a w szczególności stosowania wobec Graczy środków bezpieczeństwa finansowego obejmujące w szczególności identyfikację Graczy oraz weryfikację ich tożsamości, bieżące monitorowanie stosunków gospodarczych, w tym w szczególności badanie źródła pochodzenia wartości majątkowych którymi Gracz dysponuje a w przypadkach uzasadnionych okolicznościami, przekazywania informacji o transakcjach Gracza objętych ustawowym obowiązkiem informowania właściwych organów.

4. Gracz przyjmuje do wiadomości, że Spółka ma prawo i obowiązek wynikający z ustawy z dnia 1 marca 2018 r o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu przetwarzać, przechowywać oraz przekazywać właściwym organom, wszelkich danych Gracza oraz dokonywanych przez Niego transakcji bez Jego dodatkowej zgody oraz bez obowiązku poinformowania Go o fakcie przekazania takich danych.

ROZDZIAŁ X
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
§30 Zakres odpowiedzialności

Spółka nie jest odpowiedzialna za jakiekolwiek przerwy w dostawie usług przez podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne oraz za brak możliwości lub utrudnienia w zawarciu Zakładów wywołane awarią sieci lub elektryczności, ani też za inne przerwy lub zakłócenia w korzystaniu ze Strony Internetowej niezawinione przez Spółkę, w tym za przypadki siły wyższej.

ROZDZIAŁ XI
ODPOWIEDZIALNA GRA
§31 Regulamin odpowiedzialnej gry i ochrona małoletnich

1. Uczestnictwo w Zakładach wzajemnych może prowadzić do uzależnienia od hazardu, wobec czego każdy Gracz powinien dokonywać samokontroli celem korzystania z gry wyłącznie w celach rozrywkowych.

2. Spółka zapewnia ochronę małoletnich przy sposobie prezentacji informacji handlowych na Stronie Internetowej.

3. Szczegółowe informacje na temat odpowiedzialnej gry i ochrony małoletnich zostały zawarte w Regulaminie odpowiedzialnej gry dostępnym na Stronie internetowej.

ROZDZIAŁ XII
§ 32 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin, Komunikaty wraz z oferowanymi opcjami dodatkowymi, Polityką Prywatności oraz Regulaminem Odpowiedzialnej Gry są udostępniane na Stronie Internetowej w sposób umożliwiający użytkownikom Strony Internetowej zapoznanie się z treścią tych postanowień.

2. Spółka udostępnia na Stronie Internetowej, w sposób widoczny, zgodnie z art. 15i ust. 1 pkt 1 Ustawy, następujące treści: (i) informacje o Spółce i sposobie kontaktu ze Spółką; (ii) informacje o zezwoleniu na urządzanie gier wraz z jego zakresem przedmiotowym, terminem ważności, oraz nazwą organu, który go udzielił; (iii) informacje o zakazie gry osobom poniżej 18. roku życia; (iv) informacje o ryzyku związanym z hazardem; (v) nazwy instytucji świadczących pomoc osobom z problemami hazardowymi wraz z linkiem do strony tych instytucji (vi) Regulamin Odpowiedzialnej Gry celem ochrony Graczy przed negatywnymi skutkami hazardu. Regulamin Odpowiedzialnej Gry jest zatwierdzony przez ministra właściwego do spraw finansów publicznych.

3. Gracz jest zobowiązany do zapoznania się ze wszelkimi zasadami mającymi zastosowanie do danego Zakładu, w tym w szczególności z wysokością Kursu, z niniejszym Regulaminem, Komunikatami, Regulaminem Odpowiedzialnej Gry oraz Polityką Prywatności. Akceptując zawarcie danego Zakładu, Gracz potwierdza, że zapoznał się i akceptuje wysokość kursu, niniejszy Regulamin, Komunikat oraz dodatkowe opcje określone na Stronie.

4. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody poniesione przez Gracza wynikające z nieznajomości lub niezrozumienia powyższych postanowień.

§ 33

1. W kwestiach nieuregulowanych treścią Regulaminu, zastosowanie mają przepisy Ustawy o Grach Hazardowych oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy polskiego prawa, które znajdują zastosowanie do urządzanych Zakładów oraz do zgłaszania i rozpatrywania reklamacji i rozstrzygania sporów.

2. Za miejsce zawarcia zakładu uznaje się terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

3. Zmiany w Regulaminie mogą nastąpić w trybie i na zasadach określonych w art. 60 Ustawy.

4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na Stronie Internetowej.

Powyższy Regulamin gier hazardowych został zatwierdzony na podstawie art. 60 ust 2 Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych decyzją z dnia 8.11.2022 nr DAG11.6841.9.2022